Visdomstand

Hvad er en visdomstand? Hvilket formål har den? Skal den fjernes?Spørgsmålene er mange, når det kommer til visdomstænder. Med vores

Tandudtrækning

Tandudtrækning – dét at få trukket en tand ud – behøver hverken at være smertefuldt eller dyrt. Hos Valby Tandklinik

Implantat

Et implantat er en kunstig tandrod, som kan erstatte en mistet tand. Det er takket være disse tandimplantater muligt at

Knækket tand

Uheldet er ude; du har knækket en tand og har derfor brug for professionel hjælp hos en lokal tandlæge. Hos

Kroner

En tandkrone fungerer som en hætte eller kappe, som sættes på den resterende del af en knækket eller på anden

Akutbehandling

Fælles for mange tandproblemer, herunder tandpine, er, at de skal behandles hurtigst muligt. Derfor er det ikke holdbart, at der

Tandrensning

En god mundhygiejne kommer ikke af sig selv. Det kræver som minimum regelmæssig tandbørstning og brug af tandtråd. Derudover bør

Tandregulering Børn

Børne- og ungdomstandpleje gælder for alle børn og unge under 18 år Efter at den såkaldte fritvalgsordning trådte i kraft,

Tandproteser

En tandprotese er en erstatning for en manglende tand. Drejer det sig kun om én mistet tand, så vil en

Tandregulering – Invisalign

Døjer du med skæve tænder, overbid eller noget helt tredje, som har en negativ indvirkning på dit humør og din

Tandkøbsbetændelse

Betændelse i tandkødet – også kaldet tandkødsbetændelse – vil som regel opstå på grund af dårlig mundhygiejne. Tandkødsbetændelse er ikke

Tandblegning

Drømmen om hvide og flotte tænder gøres lettest til virkelighed med en professionel udført tandblegning. Vi har gennem tiden udført

Paradentose

Parodontose (også kaldet de løse tænders sygdom) er en meget udbredt tandsygdom. Parodontose er en typisk følgesygdom til tandkødsbetændelse. Behandles

Rodbehandling

Hos Valby Tandklinik har vi mange års erfaring i at udføre rodbehandlinger. Det har den praktiske betydning, at du er

Fyldninger

Det er med en tandfyldning muligt at erstatte en manglende eller defekt del af en tand. Behovet for en tandfyldning

Tandlægeskræk

En stor del af den danske befolkning lider af tandlægeskræk. Du står derfor langt fra alene med denne skræk, som